19 Ağustos 2009

Ramazan Geldi Hoş Geldi

Bildiğiniz ya da şimdi öğrendiğiniz üzere artık rakı(içki) reklamlarında balık,kavun vs. gibi görsel unsurların kullanılması yasaklandı.Amaçlarının insanların kafalarında içkiyle bazı yiyecekleri birleştirmelerini engellemek olduğunu düşünüyorum ama rakı-balık ikilisini kimsenin yenemeyeceğine eminim.Neyse, "Yeni Rakı" nın üreticisi Mey İçki muhteşem bir reklam fikri tasarlamış."İştah açıcı görseller"i kullanmadan kullanarak mesajı en doğru biçimde vermiş ki gerçekten reklamcılarını kutlamak gerek.Reklamın bir tüketici olarak benim rakı içesimi getirtmesinden dolayı amacına ulaştığı kanaatindeyim.Afişlerden en beğendiğim tam aşağıda.


Eveeet şimdi gelelim bu yazının dinden imandan çıkarmayan,cehennemde yerimizi rezerve etmeyen kısmına,
11 ayın sultanı Ramazan 2 gün sonra yani cuma günü başlamakta.Gayet dinsiz,cehennemlik ve "Eamaan sahurumu sek rakıyla yaparım ben hacı." diyen okuyucularım var,onları biliyorum ve kendilerini sevdiğimi biliyorlar =) ama bu post daha çok benim gibi "Ramazanda bi iki gün oruç tutarım belki ama içki içmeyeyim ya.." diyen ılımlı müslümanlar(hahah sıfata gel) için yazıldı.

Biliyorsunuz ki ramazanda istesek bile alenen içemiyoruz,sağlığımıza daha zararlı olabiliyor.Olaya ukala ukala katılan ağır abiler,"Gençler napıyonuz"diye duruma dalan ve bişiy demeseler de pis pis bakan kordondaki polis amcalar,Tansaşta hafiften yan gözle torbaya doldurduğunuz biraları kesen kasiyer kız gibi sinirlerinizi fiziksel ve duygusal olarak yıpratan insanlar çoğalıyor.

Bu yüzden hepinize önerim şu son iki günde deliler gibi içip küfelik olmanız ve karı kız-içki gibi alışkanlıklarınızı 1 ay boyunca azaltmanız ya da ara vermenizdir.Ramazan boyunca da oruç tutmasanız bile oruç tutan müminler için hazırlanmış mükellef sofralarda normalde insanların üşenipte yapmadığı muhteşem yemeklerden yiyebilir,kilolarınıza kilo katabilir,televizyondaki iftar vaktinde hızlıca açan gül,zambak vb. çicek görüntüleriyle yemeğe başlayabilir eğer tutuyorsanız orucunuzu açabilirsiniz.

Ramazanın ertesi günü de 1 aylık birikiminizi Tekirdağ'a,Efe'ye,Absolut'a falan teslim edip grubu toparlayıp orgy yaparken gönül rahatlığıyla içebilirsiniz bulduğunuz her alkollü şeyi.Hehehe

Herkese İyi Ramazanlar!

Not:Oruç birçok dinde yer alan ve farklı biçimlerde yapılan bir ibadet türüdür.Oruç tutan insan oruç değil "Oruçlu" olarak adlandırılır.Lütfen,(Bak lütfen diyorum..) ramazanda size yediğinden,içtiğinden uzatıpta isteyip istemediğinizi soran kişilere "Yok sağol ben orucum" demeyin."Ben Orucum." nedir ya,ibadet türü müsün sen?Her ramazanda bu sözü her duyuşumda sizleri tespihle boğma hayalleri kurmaktan bıktım.Delirtmeyin adamı,bi anda bitsin bu yani.


1 yorum:

Ece dedi ki...

açıklamaların yanında şekil var ama görsel öge deil mi o. Kavun ve balık cok bariz hadı kavunu da gectm ya balık???:D