05 Ağustos 2009

Gömlek Fanfictionu


Embrace me Cutie!!


Biliyorsunuz lisede herkes ayrılırken herkes beyaz okul gömleğini getirir ve insanlardan üstüne bir iki bişey yazmasını ister.İyi dilekler,"Bu kalbin kadar temiz gömleğin yakasının bi kenarını bana ayırdığın için seni ne kadar sevsem az"tarzında cümleler falan..
Benimse hayatımda normal insan sayısının ziyadesiyle az olduğu gerçeğini ve vampirlere olan dayanılmaz "Uuuuu çoooook seksii.."ifademi göz alarak,gömleğim sevgili üvey ama bir o kadar da öz kızkardeşlerim Raist ve Bupu'mun(Oh how much I love you..)yazdığı bir fanfictiona ev sahipliği yaptı.
Yıllar sonra Ece'nin tarih öncesinden kalma blogumda tesadüfen bulduğu bu fanfictionun yok olup gitmesine izin veremezdim.
İşte kendisi aşağıda =)
-----

Soğuk bir kış gecesiydi,Ahenk L.A. sokaklarında,gönlünü ısıtma amacıyla dolaşıyordu.Birden karşısında bir adam belirdi.O anlayamadan siyahlı adamın soğuk dudaklarını boynunda hissetti.Kanının damla damla akıp gittiğini hissederken,ölümle yaşam arasındaki o ince çizgide,Ahenk'in tek düşündüğü ''Vampir!!'' olduğu idi.'

Ahenk şuurunu kaybederken bile bunu düşünmekteydi,yakışıklı vampir birden geri çekildi..Ahenk'in çikolata kahverengi gözleri büyük umutlarla açıldı.''Lütfen'' dedi ''Çok uzun zamandır bu anı bekledim,beni de al..!!'' ''Beni de al?'' diye eğlenerek sordu vampir.''Vampir olmak istiyorum,n'olur?''Ahenk'in gözlerinden yaşlar süzülüyordu.Vampir Ahenk'in çikolata gözlerinde eriyip giderken Ahenk'in boynundaki taze yaraları okşadı.

Vampir kendi bileğini keserek Ahenk'e uzattı:''Sonsuzluk için içmelisin..''Ahenk,vampir onu durdurana kadar içti,başını kaldırdığında o güzelim çikolata renkli gözleri ''alışılmadık(!)'' bir yeşile dönmüştü,içtiği kanın etkisiyle hala sıcaktı.

''Beslenmelisin''dedi vampir ve Ahenk'in elini tutarak onu gecenin karanlığına sürükledi.(*Ahenk's POV:Tanrım elimi tuttu..hehehehehe...)


--Lestat'ın Malikanesi--

Ahenk'e inanılmaz tanıdık gelen malikanede vampir konuşmaya başladı.''Ben Lestat de Lioncourt,18.yy.'da ebedi hayatıma başladım,efsaneler ya da hikayeler duymuş olabilirsin ama şu an yaşadıkların onlardan biraz farklı olacak,yaşadıkların gerçek olacak..''(*Ahenk's POV:Aman Tanrım!!Le..Le..Lestat!!Stu'dan bile tatlıymış,of ya şu taşşşlığa bak,Lestat,canııım*)

''Seninle birçoklarından yakın olacağız,benim kanım senin,senin kanınsa benim damarlarımda dolaşıyor..(PS:Lover&Lover,Father&Daughter)''Bu büyüleyici sözlerin etkisine kapılan Ahenk ''Gözlerim acıyor.'' dedi(Çünkü onları hiç kullanmadın''dedi Neo.)

Lestat,''Ah'' dedi,''Senin güneşin doğuşundan bu kadar fazla etkileneceğini unutmuşum.Şimdi,senin için bir tabut alana kadar benimkinde dinleniriz.''(Ahenk's POV:Tamam canım yeter ki iste yani sen =) ) Lestat onu tabuta doğru götürdü,tabutun kapağı kapandığında Ahenk'in düşündüğü tek şey onunla olmak ve...onunla olmaktı açıkçası



Written by: Raist&Bupu


Girls,I cannot really express how I love you..I really do =)

Hiç yorum yok: