09 Ocak 2010

Spor Alemlerine Güneş Gibi Doğuyorum



"Yukardakiler en ünli Victoria's Secret Mankenleri.Naomi Campbell,adını hatırlayamadıım bi hatun,Tyra Banks,Heidi Klum,Gisele Bündchen"


Yeni yıl postumda "Yeni yıla Victoria's Secret defilesi izleyerek girdim diye yeni yılda spor yapıcam diye bişiy yok." gibisinden bişiler yazmıştım.Belki de cidden yeni yıla girme şeklinle yeni yılın içerdiklerinin bi alakası vardır diye düşünüyorum şimdi.

Gittim kendime bi ayakkabı bide eşofman altı aldım.Düşünün spora o kadar uzaktım ki,Converse'ten başka spor ayakkabım ve hiç spor yaparken giyilebilitesi olan bişeyim yoktu =) ve bugün yaradana sığınıp spora başladım.Çok umutluyum.Sevdim bide.

İdolüm şundan olmak.


"Of ablacım sen insan mısın ya,napmışsın kendine..Töbe töbe Allahım koru yareppim dinimiz amin."

Tamam ciddileşiyorum idolüm şu :


" I *heart* Monica Bellucci"


Amacım 2 yıl önceki 7 kilo az halimi söke söke geri almak =)
Benziyodum ben buna ya ühü..

Neyse inanırsak olur bence.

Sevgili okurlarım,arkadaşlarım,canlarım,bitanelerim.

Bana birazcık moral versenize,hı?
Yaparım dimi?Neden yapamıyım yani.

6 yorum:

lexius dedi ki...

yaparsın ahenk =) güç seninle olsun!

Ege Sağın dedi ki...

Aslansın kaplansın yaparsın sen! Pes etme ama :D

özgün dedi ki...

seni kesseler acımaz ondan bence şansını önce liposuctionla(bilmiom dölemiydi yazılışı çnemli olan typo değil niyet ztn) dene .p

Afush dedi ki...

Delirtme beni ama Özgün. :D

Sinir gelicek aldırıcam herbişeyimi, liposuctionla sucktırıcam Victoria Beckham gibi olup süzülücem alemlerde o hafiflikle.

Ece dedi ki...

valla ben monica belluciye baktım.. aynaya baktım.. yok ben göbekten kurtulurum da bi burun estetiğine girmem lazım:D aah ah. kolay gelsin bu arada bacım takip ediyorz:D

Afush dedi ki...

@Ece yok be bacaktan nötrlersn sen.
Ben de başka şeylere güveniyorum...Bakalım.Bi haftada 700gr gitti.4200gr to go.sdf