08 Ekim 2009

Arkadaşlık muhteşem bir şeydir..

"... Benim için hep oradaydın.Olman gereken yerde...Olmana ihtiyacım olduğu yerde...Hayallerimde yanımda,ağlarken omzunda,en önemli karar anlarında ellerimdeydin.Elimi tutup bana destek oluyordun.
Bunların benim için anlamı çok büyük.Evet belki de bu yüzden cinayet bile işleşen benim gözümde sen haklısındır.Sen ne yaparsan yap,bütün dünya aksini söylese sen doğru yapmışsındır....

... Bütün dünya sana sırtını da dönse,yalnız da kalsan, herşey tepe takla da olsa ben oradayım.Olmam gereken yerde.Olmama ihtiyacın olduğu yerde...Yanında...
Hiç bir şey atlatılamaz,hiç bir güçlük aşılamaz,hiç bir hayal ulaşılamaz değil biz beraberken...

İyi günde,kötü günde,mutlulukta,sağlıkta,şizofrenide,gizli kapaklı işlerde,ağır depresyonda,gülme krizlerinde,ölüm bizi ayırana dek sırtını kollayıp,elini tutacağıma söz veriyorum .... "

Bu yazı bana bugün kargoyla gelen bir çantanın içinden çıktı.Aslında daha uzun ama paylaşmama müsaade eden kısmı bu kadarcık.Çanta ve içindeki mektup benim 25 hazirandaki doğum günümü kutlamak amacıyla ancak şimdi gönderilebilinen belki biraz geç olan ama 9 yıllık bir kardeşlik içinde aslında o kadar da geç kalmayan hediyelerim.

Mektubu okurken gözlerimin dolduğunu itiraf etmek istiyorum.Dua ediyorum ki Tanrı,enerjiler,rastlantılar ya da kim her neye inanıyorsa onlar, herkese benim sahip olduğum gibi bir arkadaşlık versin.Öyle bir arkadaşlık versin ki size "
dost" veya " arkadaş" kelimeleri o insana karşı içinizde olan sevgi ve bağlılığı dile getirmekte az gelsin.

Kardeşim deyin,gene de küçük gelsin o kelime.. Amin!!

Bizim küçüklük halimizin aynısı yahu..(Bi kaç ay öncesinin ya da =) )

Ben bugün mutlu oldum...Hem de çok.
Çanta bahaneydi,mektup ise hayatımda aldığım en güzel hediyeydi.
Seviyorum seni su böreğim!!

Hiç yorum yok: