08 Aralık 2008

Buugüün Bayraaam Erken Kalkın Çocuklar..

Ailesi İstanbul'a geziye giden,kendisi alakasız bi yerlerde olan,finalleri yakında başlayacak bir kızın bayram tebriğidir bu yazı.
Büyüklerinizin ellerinden öpün,dana gibi olmanıza rağmen yüzsüzleşip para isteyin.Kurban kavurma yiyin,onu bulamazsanız gidip bi iskender kesin yiyin,yanına diyet kola için.Ben de kurban bayramı şerefine gidip starbucks tan bi Skinny Cafe Latte içerim heralde.
Özledim seviyorum
öptmszi.




Note:Bu arada Zappos.com dan sipariş ettiğim botlar yoldaymış yarın burdalarmış,mutluyum çok rahat bişeyler çünkü.Zappos.com çok über muhteşem bi site.Telefonda 2 kere yanlış yazdığım billing address i bana ve aksanıma katlanarak düzelttiler ve arayınca telefonda CEO sizi jingle bells söyleyerek karşılıyo santrale bağlanmadan önce.Öyle paylaşmak istedim.Ayrıca da trde bu arkadaşları 600ytlye falan satın alanlar oluyormuş o kdr fazla ve gereksiz para varsa tuvalette kullanmalarından yanayım şahsen.

2 yorum:

peanutnbutterjelly dedi ki...

ne kavurması ne iskenderi :D kınıyorum ya seni :D

Ece dedi ki...

seni özledm ben ya bu vejeteryanı dinleme:D